Saturday, January 23, 2010

Komunikasi Tercangih.

Wah.!Tajuk segempak tuan punye blog.Cerita ni mule masa gua dan family nak balik dari EDUCATION FAIR.Akak gua cakap ade satu jualan henpon murah kat tesco Taman Maluri.Gua dan family usha ah jap.Niat hati nak usha je,duit gua bukan ade pon.Tapi kerana desakan setan yang tinggi serta perasaan ingin membongkak dan belagak bersama sama member member lain,gua terpakasa membuat muka seperti budak berusia 10 tahun dan seangkatan untuk meminjam duit pada mak gua.Gua dah jumpa satu henpon memang sesuai dengan perwatakan gua,gua malas nak bgtau lu orang.Setelah 30minit gua bodek abang cine tu,gua dapat harga murah.Gua staright angkat.Brother tu cakap gua da macam orang kaya(gua iye kan je). Lu orang pikir ah sendiri henset ape.Gua tak nak bongkak sama lu orang.Ni gua ade gambar nk capap kat lu orang.Lu orang jangan jeles ah.Nak beli sendiri,duit boleh pinjam mak bapak.!





pe macam.?macam ahli korporat.?


iphone

catatan:henpon mahal,line maxis tak ade.
macam bangang.!

No comments: