Saturday, January 23, 2010

Demi lesen yang tercinta.

Hari tu cukup indah buat gua seindah udara nyaman di kampung gua.Gua bangun seawal 10 pagi.
Gua mandi wangi wangi,rambut kasi style,baju kolar dan yang penting kasut.Gua pergi pusat memandu nak buat latihan menunggang motor.Sebelum ape ape lagi,gua budak budak lain kena ceramah 4jam.sial ah.!mata gua kuyu 95% termasuk member gua,Alif.Alif ni pon same dgn gua,pantang ceramah mesti tidur.Tapi nasib ktorang agak malang,ktorang kene duduk depan sekali.Disebabkan tak nak malu dan hilang macho dimata awek awek cun,ktorang sangup duduk mendengar leteran demi leteran.Jiwa kami terseksa selama 4jam.Lepas tu ktorang dapat bawak motor.Gua memang dah ready helmet warna hitam,tapi lagi cilakak ada seorang mak cik mane ntah dapat helmet tu.Gua lak dapat helmet sebelum masihi punye.Buruk nak mampus.Gua macam badut sarkas kategori kanak kanak.damn.!Tapi gua sabar.Emosi gua masih ditahap yang boleh dikawal.Gua dapat pengajar lak yang tak tau nak rehat,gua sabar gak.Emosi gua kembali normal bila gua usha sorang awek ni,die tak pandai bawak motor so die terkial kial bawak untuk first time.
Hampir hampir jatuh tapi die tak putus asa.congrats.!.Lain pulak dengan kawan die,perangai mengalahkan datin sri.Kawan die boleh komplen panas ah,tak selesa ah,ape lah,itu lah,ini lah..
Gua dalam hati dah kutuk kutuk keji mengeji perempuan ni.Nak selesa ko buat pusat memandu sendiri.senang cerita.!

catatan:lepas ni gua boleh lumba sama Md Zamri Baba dan Ahmad Fazli Sham

No comments: