Saturday, January 23, 2010

Kerana Masa Depan

Argh.!Penat betul tadi(23.1.2010).Kerana masa depan yang cemerlang,gemilang dan terbilang gua gagahkan diri gua(padahal memang gagah) gua bangun seawal pukul 9 pagi untuk pergi mid valley bukan untuk berseronok,tetapi gua pergi EDUCATION FAIR.Gua ajak satu family untuk bagitau betapa semangatnya gua.Gua sampai sampai pukul 12.30.Kereta bapak gua parking atas atas.cilakak.!Penuh nak mati parking hari sabtu,tapi kerana sayangkan anaknya bapak gua sanggup.Bapak gua yang sebenarnya lapar dari rumah tadi terus pergi makan,gua follow je.Niat hati nk pergi pameran je.Gua dengan akak gua masuk exhibition hall.Akak gua yang sebenarnya lebih matang terus ke pameran tanpa rasa ingin meninjau terlebih dahulu.Gua terkejut,terkedu,terpegun dan macam macam perasaan yang timbul.SIUT punye akak,yang ko masuk indian college apesal.?Gua dah malu semalu malunya,timbul rasa nyesal mengajak akak gua.Setibanya gua masuk kat pintu utama,banyak awek awek cun bagi pamplet,brosur(betul ke eje.?).Gua selaku pemuda yang mempunyai misi,visi dan berwawasan serta berketerampilan hanya senyum kambing sahaje kepada awek awek tadi.Gua bukan jual mahal tapi pasal akak gua sibuk nak tengok UPNM.Gua nak je lempang akak gua tadi.Nasib baik emosi gua terkawal lagi.Gua bukan panas baran pon,gua cool je.Gua banyak bertanya kat pak cik pak cik,mak cik mak cik yang promote IPTA mereka.Gua ingat awek cun tadi,hampeh betul.Awek cun duduk luar,yang tua bagi handle kat dalam.Dah habis pum pam pum pam kat dalam exhibition centre,gua dengan family balik.Tunggu ape lg.?.Then,ktorang pergi tesco Taman Maluri.Akak gua banyak henpon murah jual kat situ.Gua dan family pergi.

catatan:cerite ini akan bersambung.gua nak tengok bola jap.hero kn.?haha

No comments: