Friday, January 22, 2010

Dunia Blog

Oke.Ini pasal mengenai dunia gua.Gua telah didedahkan oleh dunia blog oleh akak gua.Dia ni celik IT sikit berbanding gua.Gua pikir blog ni xde faedah pun.Tp gua silap.Pemikiran gua amat terbantut mase tu.Gua buat blog ni bukan untuk mencapap untuk awek awek cun lain.
Gua buat blog ni untuk hilang bosan sahaje,selain berkongsi ilmu pengetahuan yang terbuku di dada gua(walaupon gua rasa ilmu gua tak banyak).Gua fikir gua buat blog baru nmpk cool,tak ubah macam hero hero hindustan.Blog CERITA KASI GAMPANG ini bukan cerita pasal gua sahaja,ianya akan cerita pasal member member gua,mak bapak gua,anak bini gua(bakal).Dan peringatan kepada pengunjung blog yang dibawah usia 21 tahun,cerita yang gua yang nak pampang bukan semua betul dari segi kebenarannya.Tapi gua tak ah cerita gampang semua.Gua harap ramai ramai kaki bloggers jadi folowers gua.

thanx


catatan:first time wat blog,saspen doe.

No comments: