Monday, March 29, 2010

Voice Of Charges

Gua tak tau ape die VOC ni.Yang gua tahu dia ni macam komen staff staff terhadap pihak pentadbiran,sama ada bagus atau sebaliknya.Komen ini akan dihantar ke headquarters KFC di K.L.VOC gua macam ni..

5-SANGAT TERUK
4-TERUK
3-SEDERHANA
2-BAGUS
1-SANGAT BAGUS


Adakah anda seorang yang tekun ketika bertugas.?-1 (ni gua tak perlu jawab,dah memang gua tekun,rajin serta berdedekasi..nak wat macam mana kn.?)
Adakah anda selalu menghabiskan tugasan yang diberi.?-1 (masa minggu pertama kerja je,minggu kedua gua malas nak amik tau.)
Adakah anda berpotensi menaikkan potensi restoran anda.?-1 (gua memang berpotensi pon)
Adakah rakan sekerja anda selalu membantu anda ketika bertugas.?-2 (member yang selalu tolong gua masa buat kerja)
Adakah pengurus melayan anda dengan baik.?-5 (manager bagi kerja je,mana ade layan gua.)
Adakah anda diberi peralatan yang mencukupi ketika bertugas,?-5 (gua dapat alatan yang berkurun punya,standart buruh kasar punya alatan)
Adakah anda berpuas hati dengan kerja anda.?-5 (kerja macam sial,gua dah malas dah nak buat kerja ni)
Adakah tempat kerja anda selesa.?-5 (tempat kerja macam rumah tumpangan buruh,selesa ker.?)
Adakah majikan pernah memberikan pujian selepas sesuatu tugasan.?-5 (celaka.!terima kasih pon tak ade,lagi ah pujian.?)

..............
..............
..............
..............
..............
..............
..............

jawapan gua tetap sama lepas ni.-5


catatan-ni belum lagi gua tengok member gua yang celaka punya.konfem penuh satu surat dengan cacian serta makian.

No comments: