Sunday, January 31, 2010

Pencuri Tegar

Post kali ni memang mencabar emosi gua.Gua amatlah bengang sekali.Gua tahu semenjak 2 3 hari ni gua tak online.Bukan gua sombong,tapi rumah gua tak ade internet.Nak kata mak gua tak bayar,dengan pantas mak gua cakap"ko ingat mak tak bayar.?mak mampu lagi lah.!"Gua hairan,gua cuba test telefon rumah.Gua dah agak,telefon rumah gua tiada tanda tanda yang ianya bernyawa.Gua memang tak puas hati.Gua dapat tahu kabel telefon taman gua kena curi.SIAL,LANCAU,BABI%#*@#^$@!*%,pencuri tu saje nak buat gua panas,kalau gua seorang tak ape,bapak gua nak buka saham pun susah.Mak gua lak tak dapat nak tengok resipi baru.Peminat peminat blog gua tidak dapat menikmati cerita cerita yang baru.Gua tau cerita gua memang laris di blog blog.Masuk kes ni dah 3 kali kabel telefon rumah gua hilang.Gua rasa nak doa kasi pencuri tu mati kena renjatan elektrik.Tapi gua fikir siapa nak tanggung anak bini diorang,?Dapat lak kalau anak pencuri itu cun,siapa yang rugi.?Gua gak yang susah.Semenjak internet gua tak ade,gua banyak menghabiskan masa gua dalam bilik dan melakukan khidmat masyarakat.Gua harap pencuri tegar ni akan insaf dan memulangkan balik kabel yang dicuri atau kerja dengan TNB.?

catatan:lepas ni gua rasa nak wat kempen 'jangan curi kabel TNB'

1 comment:

pelat said...

Peminat peminat blog gua ??
haha..
poyopoyo je kau.
hehe